5. REKLAMACE
5.1. Dodavatel nemá povinnost zákazníka upozornit na zjevnou chybu v zadání (překlepy, gramatické chyby atp.). Jako závazný vzor pro zhotovení tištěných materiálů je považována odsouhlasený grafický náhled zákazníkem. Jakékoli chyby v odsouhlasené korektuře vzniklé na straně dodavatelem, například nesprávným přepisem atp., jsou připsány zcela na vrub zákazníka a nejsou důvodem k reklamaci, ani k jakýmkoli nárokům k náhradě škody. Takovéto reklamace budou označeny za neoprávněné.
5.2. Reklamaci je nutno zaslat nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů od převzetí věci, a to prokazatelným způsobem. Vyjádření k zaslané reklamaci je zasíláno na e-mail zákazníka nejpozději do 7 pracovních dnů od jejího doručení. Oprávněné reklamace jsou vyřizovány v co nejkratší době.
5.3.Dodavatel nezodpovídá za technologické odchylky vzniklé různým způsobem zobrazení na moitoru a tiskovou technologií (barvy na tištěných materiálech neodpovídají barvám na monitoru.
5.4. Vzhledem k tomu, že jde o ruční výrobu, nelze vyžadovat a reklamovat velikost tištěných materiálů a posun motivu. Tolerance vzhledem k okrajům je 5 mm. Oprávněně lze tedy reklamovat pouze nedostatky týkající se rozměrů tištěných materiálů nebo posunutí jejího obsahu vzhledem k okrajům o více než 5 mm.
5.5. Tištěné materiály z dat (kompletně či částečně) dodaných zákazníkem nejsou kontrolovány ze strany dodavatele a považují se data jím dodaná za schválená. V případě nesouladu těchto dat s technickými standardy (např. rozmazaný motiv atp.) nevzniká nárok na kladné vyřízení jakékoli reklamace.